Imperial Guard Lap
Menü
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Dawn of war II
 
Történetek
 
Könyv ajánló
 
Szavaz
Lezárt szavazások
 
Szavaz
Milyen az oldal?

Rossz
Tartózkodom
Szavazás állása
Lezárt szavazások
 
Szavaz
Szerinted benne van e az oldal a legjobb 5 magyar w40k oldalban?

Igen
Nem
Tartózkodom
Szavazás állása
Lezárt szavazások
 
Salamanders



VULKAN

A Primarchák szétszóródásakor az egyik gyermek Nocturne vulkanikus világán ért földet. Egy N'Bel nevű kovács lelt rá a csecsemőre egy lávafolyás mellett, aki felfedezni vélte a kicsiben a régóta vált megmentőt, ezért elnevezte a kölyköt Vulkan nak.

Ahogy a többi primarcha, Vulkan is nagyon gyorsan fejlődött, teljesen felnőtt (ráadásul olyan magasra, hogy a falu lakói eltörpültek mellette) három éves korára. Ekkorra már teljesen eltanulta a fémművességet apjától, ás ő vált Nocturne egyik legkiválóbb kovácsává.

Mikor négy éves volt Dark Eldar ok támadták meg faluját, és az emberek reszketve bújtak el a távoli visítások hangjára, jól tudták kik és miért közelednek. Vulkan megtagadta apja kérését, mikor az el akarta bujtatni. Megragadta két kalapácsát és rárontott az idegenekre. Hősiességéből többen erőt merítettek és őseik fegyvereit felkapva többen az ellenségre támadtak. A csata hajnalig tartott, mely alatt Vulkan saját kezűleg több száz Eldarral végzett. A győzelemmel végződött csata híre gyorsan terjedt, és a bolygó hét legnagyobb városának ura tett hamarosan örök esküt, hogy szolgálni fogják, és ezentúl az ő vezetésével zúzzák szét az ellenséges hadakat.

Az idegen

Győzelmének emlékére évről évre hatalmas ünnepségeket rendeztek a Vulkaniak, dícsőitve erejét és tudását. Az egyik bemutató során egy ember lépett oda hozzá, akinek a Nocturne-iektől eltérően fehér bőre volt (Nocturne lakói és így a Salamander ek is fekete bőrű izompacsirták - szerk.) és a ruházata is kitűnt a többi közül. Az idegen úgy gondolta, hogy mindenben jobb Vulkan nál, de az emberek csak nevettek, hiszen senki se lehet jobb félisteni vezérüktől. Vulkan elfogadta a kihívást, és megfogadták, hogy a vesztes örök hűséget esküszik a győztesnek.

Nyolc napig küzdöttek, a legkülönfélébb versenyszámokban próbálva ki magukat, de az eredmény végül mindig döntetlen lett (olyan versenyszámokban mint üllő emelés, mely során fél napig kellett a fejük fölött tartani, egyetlen jajszó nélkül.).

A végső küzdelem

Végül elérkezett a legutolsó versenyszám: a szalamandra vadászat. A szabályok szerint, kaptak másfél napot, hogy elkészítsék a fegyvert, mellyel megpróbálják elejteni az eléjük kerülő legnagyobb szalamandrát, a legdühödtebb, vérengzőbb, tűz-köpő fenevadját ennek a bolygónak. Vulkan és az idegen egy egész napig dolgoztak fegyverükön, egyszer sem állva meg pihenni. Mikor lement a nap magukhoz vették fegyverüket: Vulkan egy hatalmas kalapácsot, az idegen egy fűrészes pengéjű kardot. Felmásztak a Deathfire hegyre, ahol köztudottan a bolygó legnagyobb hüllői élnek, a többtonnás tűzsárkányok. Vulkan találta meg áldozatát először, kalapácsának egyetlen csapásával szétzúzta a dög fejét. Ahogy megpróbált a döggel átjutni egy meredélyen, a vulkán megremegett, és ő a mélybe zuhant. Utolsó pillanatban sikerült egyik kezével megkapaszkodnia, miközben a másikkal zsákmányát tartotta.
Hosszú órákig tartotta magát, mikor az álmosság erőt kezdett rajta venni, 8 napnyi erőfeszítés eredményképp. Ekkor érkezett meg ellenfele, vállán egy sokkal nagyobb gyíkkal mint, amit Vulkan szorongatott. Mikor észrevette a bajbajutottat azonnal a lávafolyamba dobta zsákmányát, hogy azon átfutva megmentse Vulkan t.

Mikor visszatértek a táborba Vulkan közölte az emberekkel, hogy elvesztette a fogadást, majd lecsendesítette a dühödt tömeget. Letérdelt az idegen előtt, és egész életére biztosította a szolgálatairól. Ekkor mutatkozott be az idegen, magát Császárnak nevezve, és kijelentette, hogy Nocturne ezentúl a Salamander űrgárdista rendház bolygója lesz, és a légió élére Vulkant nevezte ki, mint Primarcha és a bolygó kormányzója.

Hórusz eretnekség és hatásai.

Nem sokat lehet tudni a Salamanderek eretnekség idején tett cselekedeteiről, sem Primarchájuk, Vulkan végzetéről. Amit biztosan tudni lehet, az az, hogy Vulkan a Salamander 1st company élén részt vett az Isstvan V felszínen zajlott csatában, ahol nagy valószínűséggel embereivel együtt őt is megölték. Mások szerint Vulkan csupán pihen, hogy a sötét kor elmúltával visszatérjen és emberei élén, az újonnan meginduló Nagy Kereszteshadjáratban elpusztítsa a káosz erőit örökre.

A második alapítás feljegyzései alapján sosem hoztak létre alrendházakat a Salamanderek génjeiből, így a rendház ereje jóval elmarad a többi első alapítású rendházétól.

Ez hatással van az újoncok sorozására is. Csak a legbátrabb és leghatározottabbak léphetnek a rendház színeiben a csatamezőre. Salamanderek próbatételei sokkal kirívóbbak és keményebbek mint a többi rendházéi. Ebből fakadóan a rendházuk is kisebb, de egységei sokkal elitebbek. A rendházak szétszóródása után így sikerült elkerülniük, hogy felhíguljon az emberállományuk és erejüket veszítsék.

Rendház felépítése

A Salamanderek ragaszkodnak a Codex Astartes szabályihoz, de csak addig míg nem ütközik saját, vagy bázisbolygójuk érdekeivel. A rendház 7 századra oszlik, melyek legénysége Nocturne 7 nagy városából kerül ki. 41. évezredre a századok 1. Századra, 3 Támadó Századra, 2 Tartalék Századra és egy Felderítő Századra oszlanak.

Az Első Század, melyet Tűzsárkányokként ismernek (így nevezik Nocturne legnagyobb testű salamandráit). Aki ide akar kerülni, annak Vulkan útját követve, a hagyományok szerint el kell ejtenie egy ilyen szörnyeteget, bizonyítva rátermettségét. Az Első Század vezére, egyben az egész rendház vezére is., és a Tűzsárkányok alkotják személyes testőrségét.

A Salamanderek kevésbé alkalmazzák a nagy sebességű támadásokat és az anti-gravitációs technológiákat mint más rendházak.

Központok

A Salamander rendháznak egyetlen helyen van bázisa, a Nocturne bolygó közepes méretű holdját, Prometheuson. A két égitest szabálytalan pályán kering, és erőteljes földmozgások jellemzik Nocturne felszínét. Emberi generációk során a bolygó lakói alkalmazkodtak a viszonyokhoz, így válva az univerzum legkeményebb népévé, melynek minden tagja alkalmas arra, hogy Űrgárditává váljon. Az állandó lávaömlések és földrengések rengeteg értékes ásványt hoznak felszínre, így biztosítva a helyiek túlélését, kereskedelem segítségével.

A Salamanderek Kolostor-Erődje Prometheus on található. A többi rendházéhoz képest kicsiny, csupán egy űrállomás, melyben megpihenhetnek a rendház űrhajói. Természetesen Prometheus szolgál a Salamanderek erődjéül is. Azonban, csak az Első Század lakozik itt, és a tűzsárkányok, a többi század jobban szeret az emberek között élni és dolgozni Nocturne bolyvárosaiban.

Toborzás

Ahogy a többi első alapítású rendház (néhány szélsőségestől eltekintve), a Salamanderek csak saját bázisbolygójukról toboroznak. Az űrgárdistának jelentkező fiatalok 6, 7 éves korukban kerülhetnek be a tanoncok közé. Évekig tanulják a kovács mesterséget, melyet Vulkan hagyott rájuk. A legtehetségesebb fiatalokat a rendház gyógyítói és káplánjai veszik ezután szemügyre, hogy eldöntsék ki alkalmas arra, hogy űrgárdistává válhasson. Ettől kezdve tréningjük rengeteg dologban hasonlít primarchájuk és az Istencsászár vetélkedésére, és végül el kell ejteniük egy Salamandrát, hogy teljes jogú gárdistává váljanak.

Harci Doktrínák

A Salamanderek követik a Codex Astartest, de doktrínáik erősen kötődnek a Promethiean kultuszhoz, amely nagy hangsúlyt helyez az önbizalomra, az önfeláldozásra és a hűségre. A kalapács és a tűz a kultusz legfőbb jelképei, így a rendház is előnyben részesíti a lángszórókat, meltákat és a viharkalapácsokat csapataiban. Ez teszi őket igazán halálossá rövid távú tűzharcban. Hátországbeli előképzésüknek köszönhetően rendkívüli érzékük van az olyan fejlett eszközökhöz, mint az ősi páncélok és a mesterfegyverek.

Nocturne erős gravitációja és az vulkanikus aktivitása miatt a Salamandereknak kevés lehetőségük van arra, hogy roham felszerelésekkel tréningezzenek, mint pl Land Speederek, vagy motorok, így a seregben is ritkán használják ezeket. Lassabb reflexszel rendelkeznek, mint a többi űrgárdista, de a a halandó emberek számára még így is hihetetlen gyorsak.

Salamandereket arra képzik, hogy egyedül is tovább küzdjenek és soha se adják fel, még ha ők is legyenek a századuk legutolsó emberei. Akár egyetlen Salamander is képes tartani az állást heteken, sőt hónapokon keresztül is. Sose adják meg magukat, legyen akármilyen reménytelen a helyzet, és mindent megtesznek, hogy győztesen távozzanak a háború poklából.

Csatakiáltás

„Csata tűzébe be, a háború üllőjéhez ki.”

Híres tagok

Tu'Shan - Rendház vezére a 41. évezredben. Armageddon védelmezője az ork háborúk idején. Már az Armageddon i háborúk előtt is ő irányította rendházát.

Xavier - Káplán, legfanatikusabb és dogmatikusabb követője a Promethian kultusznak.

Alárendelt rendházak

Bár a Salamander ek nem rendelkeznek saját második alapítású rendházakkal, ennek ellenére alárendeltségükbe tartoznak a Storm Giant és Black Dragon rendházak. Ezek hasonlítanak rájuk leginkább fizikai erőben és harci doktrnákban és dogmákban. A Black Dragon okat később eltávolították, és egyike lettek a 13 elátkozott légiónak.
Stats
Indulás: 2006-11-01
 
Fórum
 
Fajok
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
egyéb szervezet
 
 
Szavaz
Szavaz a legjobb Ordo intézményre

Ordo Hereticus
Ordo Xenos
Ordo Malleus
Szavazás állása
Lezárt szavazások
 
Szavaz
Szerinted kik a Birodalmom legnagyobb ellenségei?

Káosz Kultisták
Tauk
Eldák
Nekronok
Tiranidák
Sötét Eldák
Káoszhű Űrgárdisták
Káosz Démonok
Egyéb idegen lények
Szavazás állása
Lezárt szavazások
 

Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?    *****    A szörnyek miért csak éjjel bújnak elõ? Az ártatlan külsõ mögött is lapulhat valami rémes? - fórumos szerepjáték    *****    Ünnepeld a magyar költészet napját a Mesetárban! Boldog születésnapot, magyar vers!    *****    Amikor nem tudod mit tegyél és tanácstalan vagy akkor segít az asztrológia. Fordúlj hozzám, segítek. Csak kattints!    *****    Részletes személyiség és sors analízis + 3 éves elõrejelzés, majd idõkorlát nélkül felteheted a kérdéseidet. Nézz be!!!!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, egyszer mindenkinek érdemes belenéznie. Ez csak intelligencia kérdése. Tedd meg Te is. Várlak    *****    Új kínálatunkban te is megtalálhatod legjobb eladó ingatlanok között a megfelelõt Debrecenben. Simonyi ingatlan Gportal