Imperial Guard Lap
Menü
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Dawn of war II
 
Történetek
 
Könyv ajánló
 
Szavaz
Lezárt szavazások
 
Szavaz
Milyen az oldal?

Rossz
Tartózkodom
Szavazás állása
Lezárt szavazások
 
Szavaz
Szerinted benne van e az oldal a legjobb 5 magyar w40k oldalban?

Igen
Nem
Tartózkodom
Szavazás állása
Lezárt szavazások
 
Ezerifjak legendája
Vörös Magnus

Ő az Ezerifjak egyszemű Primachája.

Amikor a csecsemő Primachák szétszóródtak a galaxisban, a Vörös Magnusként ismert gyermek Prospero világára érkezett. Szerencsés volt, mert a hozzá hasonló groteszk küklopszokat azonnal megölték a bolygó lakosai. (Hogy Magnusnak valóban csak a homloka közepén volt egy szeme, vagy az egyik hiányzott neki, a Games Workshop nem jelentette ki, de újabb rajzokon és képeken, melyek a Hórusz - Eretnekség idejét ábrázolják, Magnusnak általában a jobb szemürege üres). Prosperot egy száműzött emberi psyker közösség lakta, akik maguk közül valónak tartották.

Magnus hamarosan a közösség őre lett. Gyorsan bebizonyította, hogy megvan a közösségben megszokott pszichikai jellegzetessége, és miközben fizikailag is felcseperedett, mentális ereje oly mértékben megnőtt, hogy minden egyes ember felülmúlt a bolygón. Talán nem is volt nála nagyobb hatalmú ember, a Császárt leszámítva. Úgy hitte, intellektusa mindenkire kiterjeszti fegyelmét és életelvét mindenek fölé. Ez volt „A tudás hatalom”. Egy szép napon Magnus egyetlen szemével az Immatériumba tekintett, és ez örökre megváltoztatta életét.

A Nagy Keresztes Hadjárat

A Császárt az egyik elveszett fia által kibocsátott pszichikai jelzőfény vezette el Prosperóra. A találkozás sokak elmondása szerint puszta formalitás volt, az apa és fia közti találkozást mentális úton bonyolították le.

Magnust a XV. Űrgárdista Légió, más néven az Ezerifjak vezetésével bízták meg. Azért kapták ezt a nevet, mert Magnus génjeiből csak 1000 űrgárdistát hoztak létre. Ez az egyesülés a legjobbkor jött el a légió számára. Mivel Magnus génjeiből születtek, sokuk különös pszichikai mutáción ment keresztül. Ebben az időben a Birodalomban számos frakció követelte a mutánsok és a pszik kiirtását. Felvállalva a kihívást, hogy megmentse az Ezerifjakat a pusztulástól, Magnus intellektusa segítségével a Psyker útján tanította őket, hogy fejlesszék képességeiket. Azt mondják, ez tette eretnekké a légiót. Nem tudni, az Ezerifjak mikor lépték át a küszöböt, de a Nagy Keresztes Hadjárat közben elhagyták a tudományok hajszolását, és elkezdtek varázslással és mágiával foglalkozni.

Sokan nem vették észre, mikor kezdte el Magnus a gyakorlást, de ez legalább két testvérében aggodalmat keltett: Mortarionban, aki első kézből ismerte a varázslás és a mágia veszélyeit, valamint Leman Russban, aki szerint a Magnus által tanított Könyvtárosok egyszerűen mágusok. Magnus tevékenyen közreműködött az űrgárdista Könyvtárosok létrehozásában, és számos rend örömmel használta tapasztalatait és vezetését. Végül a Császár tanácskozást tartott a Nicaea nevű bolygón. Mindkét fél ismertette nézeteit és véleményét a tárgyaláson, melyet egy ősi amfiteátrumban tartottak, a Boszorkányvadászok (Witch Hunters) felügyeletével, akik ismertető előadást tartottak arról, hogy milyen borzalmak várnak azokra, akik kapcsolatba kerülnek a Hipertérrel, és hogy ők miféle félelmet és pusztítást szabadítanak el. Erre válaszolva Magnus beszédet mondott az összegyűltek előtt. Azt mondta, a megszerzett tudás lényegében nem eretnek, és hogy az Ezerifjak kitanulták a varázslás mesterségét. Végül Könyvtárosok egy csoportja megegyezést javasolt. Ez tartalmazta, hogy az erre alkalmas embereket azonosítsák és képezzék ki, a varázslás és mágia használatának teljes tiltásával. A Császár ezt azonnal törvénybe foglalta, létrehozva a Nicaea-i Edictumot.

A Hórusz – Eretnekség

A nicaeai tanácskozás (és eredménye) egy másik, sokkal sötétebb árulás elrejtését szolgálta, mivel Hórusz Hadúr eretnekké vált. Miközben Prosperón meditált, Magnus előre látta ezt, a Hórusz – Eretnekség eseményeit, az űrgárdista rendek felének árulását és a Birodalom széthullását. A látomás csak az ő sorsát nem tárta fel. Víziója által gyötörve, Magnus rendje legerősebb mágusaival a Császárhoz küldte a kitörni készülő polgárháborúról szóló üzenetét, de nem a megbízhatatlannak tartott Asztro-telepátiát használta, hanem a mágia erejét.

Amint megkapta az üzenetet, a Császár mérhetetlenül feldühödött, egyrészt mert Magnus megszegte a szavát, másrészt az erős pszichikai energiák elpusztították a Hiperháló - projekt zárjait. Ezzel a projekttel akart betörni az elda Hiperhálóba és használni azt, hisz ha sikerrel jár, fölöslegessé vált volna a kockázatos hiperűr - utazás. A Császár Magnusban látta az árulót, nem pedig szeretett fiában, Hóruszban. Leman Russ, az Űrfarkasok Primachája, aki mindig is idegenkedett a boszorkányságtól, parancsot kapott, hogy azonnal vigye Magnust a Terrára, hogy elszámoljon tetteivel. Azonban, amíg úton voltak, Hórusz utasította Leman Russt, hogy pusztítsa el az Ezerifjakat, ahelyett, hogy elszámolnának velük. Az Űrfarkasokat az Adeptus Custodes egy teljes kontingense elkísérte, valamint velük voltak a Csend Nővérei (Sisters of Silance), akik elit anti - pszi harcosok voltak.

Ironikus módon Prosperó elpusztítása lepte meg leginkább az Ezerifjakat. Az Űrfarkasok a landolás után elpusztították a fővárost, benne a rend által felhalmozott tudással. Ez elkeserítette Magnust. Az ezt követő közelharcban Magnus és Leman Russ párharcban mérkőztek meg. Russ természetesen sokkal jobb harcos volt, de Magnus használta a Hipertér erejét, így a harc eldöntetett. Magnus átütötte ellenfele páncélját, s vele egyik szívét is. Ő azonban nem állt le, hanem teljes erővel lefejelte Magnust, akinek betört a koponyája, és a szemébe folyt a vére. Ezután megfogta Magnust, felhajította a levegőbe, és behajlított térdével törte szét a gerincét. Hórusz tudta, hogy ez a támadás a Káosz igájába hajtja a légiót. És igaza volt.

Hogy megmentse magát, a légióját, a világát és minden tudását, Magnus felajánlotta magát Tzeentch-nek, az egyik Káosz - istennek. Új patrónusának válasza azonnali volt. A Fény Városa az Iszonyat Szemébe teleportálódott. Prospero elpusztult ugyan, Magnus és gárdistái életben maradtak. Amikor hosszú idő óta először észlelték őket, már Hórusz szövetségesei voltak, és Magnus lett Tzeentch leghatalmasabb démoni szolgája.

Miután a Császár legyőzte Hóruszt, az Ezerifjak elfoglaltak egy bolygót az Iszonyat Szemében. Jelenleg Magnus (állandóan változó formában) a Mágusok Bolygóján van. Itt legmagasabb tornya, a Küklopszok Tornyának tetején állva kémleli a planétát egyetlen szemével. A világ és az épületek olyan helyek, ahol dimenziók kapcsolódnak össze és nyílnak meg.

„Rubric of Ahriman” – az átok

A mutáció egy olyan csapás volt, melyet az Ezerifjaknak az elejétől viselniük kellett, lévén rengeteg pszi volt soraikban. Amint a légió letelepedett a Mágusok Bolygóján, Tzeentch elkezdett „áldásokat” adományozni szolgáinak: véletlenszerű mutációkat. Habár sokan elfogadták mesterük adományait, a légió veteránjai úgy látták, mégis kárba veszett a légió megmentésére tett kísérletük.

A légió legerősebb mágusainak egy csoportja azonban titkon szövetkezett az elharapódzó korrupció megállítására. Titokban lefektették egy hatalmas varázslat alapjait, mivel attól tartottak, hogy Magnus nem támogatná kockázatos tervüket. A mágusok Ahriman, a főkönyvtáros vezetésével kívánták eloszlatni a légiót lassan elpusztító mutációt, és biztosítani akarták, hogy csatatestvéreik többé ne is legyenek erre fogékonyak.

A varázslat eredménye teljesen váratlan volt, bár Ahriman úgy hitte, sikerrel járt. A légió legerősebb mágusain kívül minden gárdista elporladt, lelkük pedig páncéljukban rekedt, teljesen elzárva. Akik túlélték, azt tapasztalták, hogy erejük tízszeresére nőtt. Magnus dühbe gurult, hisz a légió, melyért minden feláldozott, elpusztult. Megidézte Ahrimant, hogy megbüntesse őt. Végül szövetségeseivel együtt száműzte őket, hogy ismeretlen és veszélyes tudást hajszoljanak, mint az elda Fekete Könyvtárba vezető út megtalálása.

Szervezet

Magnus erősen hitt alárendeltjeiben és abban, hogy elég jól kiképezte őket ahhoz, hogy önállóan operáljanak a csatamezőn. Az osztagokat az egység legnagyobb pszijei vezetik, akik az alakulatot vezető mágus tanítványai. Természetesen a légió mágusai jelentős harci és vezetői tapasztalattal rendelkeznek.

Harci doktrína

Az Ezerifjak jól ismertek arról, hogy kerülik a közelharcot, inkább mentális erejüket használják, hogy megnyerjék a csatát. Számos esetben győztek csellel és fortéllyal ott, ahol más légiók csak vérrel tudtak.

Ahriman átka óta nem sok változás történt. A légió Mágus-lordjai szellem-testvéreiket használják tűztámogató egységként, amíg a mágia használatára épülő, alaposan átgondolt terveket készítenek, hogy győzedelmeskedjenek az összecsapásokban.

Más, csak egy Káosz - isten szolgálatára felesküdött rendekkel ellentétben ez a légió két csoportra oszlik:

Mágusgárdisták

A Prospero egykor hithű Psykerei a Birodalom ellen fordították tudásukat, melyet egykor védelmeztek. Mindenki, aki nem csak űrgárdistaként szolgált, önmagában is nagy erejű pszi volt. Tzeentch irányítja ezeket a könyvtárosokból lett bosszúszomjas mágusokat, és szentségtelen hadjáratukat a Birodalom ellen. Majdnem minden Ezerifjú pszi és varázsló, szinte élő fegyverek, akik magától Tzeentch-től szerzik hatalmukat.

A játék szabályzata szerint az Ezerifjú mágusok kétszer annyi mentális energiát használhatnak, mint más káosz-mágusok. Mivel csaknem minden Ezerifjú rendelkezik ezekkel a képességekkel, minden ellenségük, legyen pszi, vagy ember, tart tőlük.

„Rubric Marines” – az elátkozottak

A légió azon harcosai, akik nem, vagy csak alig rendelkeztek pszichikai erővel, Ahriman átka után elporladtak, lelkük azonban megrekedt a páncéljukban, borzalmas öröklétre kényszerítve őket. Azóta a nap óta ezek a szerencsétlen, agyatlan lelkek a Hiperűrben vándorolnak. A harcok során mestereik nyomában járnak. Nincsenek önálló gondolataik, viszont ennek ára van: nem képesek maguktól újat tanulni, ezért mágusok vezetésével harcolnak, de nagyszerűen tudnak védekezni. Mivel testük megszűnt létezni, egyetlen gyengeségük, hogy ha páncéljukon rést ütnek, a lélek kiszökhet rajta (vannak azonban, akik úgy tartják, a páncélt teljesen megjavítva a lélek visszatér belé, és újra képes harcolni). Ezért ők a játék legerősebb harcosai, megállításukhoz hatalmas tűzerő és nagy kaliberű fegyverek kellenek.

Speciális fegyverek

Tzeentch mágusai arra használják erejüket, hogy így is hatalmas mentális erejüket továbbfejlesszék. Energiafegyvereket is használnak, de számos olyan nehéz- és speciális fegyvert nem, amelyet más áruló légiók gyakran bevetnek. Ám épp ezért, Tzeentch szolgái sokkal nagyobb mentális energiával bírnak, mint más Káosz – istenek (főként Khorne) szolgái. Vannak viszont speciális, démoni fegyvereik, mint például:

- Halálsikoltó (Deathscreamer): egy lángoló penge, vagy egy torz fegyver, mely mágikus lövedékeket tüzel.

Csatakiáltás

Egy kísérteties „Minden Por (?) (All is Dust)” kiáltás, mely szimbolizálja porrá vált testüket és csontjaikat, melyeket páncéljuk magába zárt. Hallották már azonban „Az utak megváltoztatójáért (For the Changer of Ways)”.

Hősök

Az Ezerifjak legismertebb hőse Ahriman, a főkönyvtáros. Türkiz köntöst visel és fegyvere a Fekete Pálca (Black Staff). Ez a valaha készített egyik legördögibb és legerősebb fegyver, mely szinte korlátlan hatalmat ad Ahriman kezébe. Ő volt az, aki titokban azért szövetkezett mágustársaival, hogy megmentse légióját a mutáció általi pusztulástól. Átka miatt létezhetnek a Rubric gárdisták. Csak Tzeentch miatt menekült meg Magnus haragjától, mert megparancsolta neki, hogy hagyja életben. Büntetését így sem kerülhette el: társaival együtt száműzték, hogy a Hiperűrben kutassanak mágikus tudás és titkok után.

Megjelenés



A Hórusz – Eretnekség előtt az Ezerifjak vörös páncélt viseltek, arany vagy szürke jelzésekkel.

A rend eredeti szimbóluma egy homorú kör volt, melyből nyolc hullámos sugár indult ki, melyek a négy fő ponton hosszabbak. A szimbólumot gyakran vörössel vagy rózsaszínnel vitték fel fehér felületre, vagy fehérrel vörösre (mint a váll-lapokon). A jel egy napot, vagy csillagot idéz, de nagyon hasonlít a Káosz jelére, a nyolcágú csillagra. A jel egyes változataiban egy vörös szem látható a közepén, mely Vörös Magnus egyetlen szemét szimbolizálja.

A légió ezen kívül igen gyakran használták a szkarabeuszt, mellyel páncélokat, járműveket és űrhajókat díszítettek. Leginkább arany, vagy fekete színű.



Valamikor az Eretnekség után az Ezerifjak leginkább kék színű páncélt viseltek, arany vagy sárga jelzésekkel és díszekkel. A Rubric gárdisták sisakja bonyolult szerkezetű, melyek leginkább az egyiptomi múmiák maszkjaira hasonlítanak, ezzel azt szimbolizálva, hogy részben, vagy egészben a páncéljuk szarkofágjának foglyai.

A légió jelenlegi szimbóluma egy (gyakran lángoló) sárkánykígyó.

 

 

Ők Magnusból, a szeszélyes vezérből születtek. Az óriásnak a rézszínű bőre volt, tűzvörös haja, és egyetlen gyötrelmes szeme.Néhányan úgy vélik, hogy termete értelmét is tükrözte, s egyetlen szeme céljának ereje. A Nagy Harc csúcsán Magnus volt az egyik legtekintélyesebb vezető, s egyben az egyik leggyanúsabb a mocskok közül. Egész életében a Káosz suttogását akarta hallgatni.
Az Ezer Fiú Magnus leszármazottai- Magnus misztikus vezető volt, aki a hóruszi eretnekség alatt a Császár ellen vezette mágusokból álló légióját. Az asztalon vezetni egy sereget egyet jelent ez esetben a engesztelhetetlen erő hatalmas tűzerejének meglazításával, míg mágiát vagy hagyományos fegyvert használhatsz.

Harcelmélet:
Ezen légió arról volt híres, hogy jobb szeretik elkerülni a közelharcot, ők inkább a pszichikai erő és mágia mesterei. Árulás, cselszövés, zavarkeltés és eltérítés fémjelezte őket- minden ilyen trükk hatásosabb sorozatban. Ezek járultak hozzá ahhoz, hogy a Tízezer Fiú által végrehajtott illúziókért és trükkökért egy testvérlégió vérrel fizetett. Mi más talán változni fog, Ahrimon Piros betűs magyarázata nem tartja ezt valószínűnek. Az Ezer Fiú Mágus lordja még használja a szellemtestvéreket fegyvertűz engesztelhetetlen pajzsaként, ami köré felépíthetik az árulásnak és megtévesztésnek egy bonyolultabb terét, hogy megvalósítsák a gyötrelmeket.

 
Stats
Indulás: 2006-11-01
 
Fórum
 
Fajok
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
egyéb szervezet
 
 
Szavaz
Szavaz a legjobb Ordo intézményre

Ordo Hereticus
Ordo Xenos
Ordo Malleus
Szavazás állása
Lezárt szavazások
 
Szavaz
Szerinted kik a Birodalmom legnagyobb ellenségei?

Káosz Kultisták
Tauk
Eldák
Nekronok
Tiranidák
Sötét Eldák
Káoszhű Űrgárdisták
Káosz Démonok
Egyéb idegen lények
Szavazás állása
Lezárt szavazások
 

A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?    *****    A szörnyek miért csak éjjel bújnak elõ? Az ártatlan külsõ mögött is lapulhat valami rémes? - fórumos szerepjáték    *****    Ünnepeld a magyar költészet napját a Mesetárban! Boldog születésnapot, magyar vers!    *****    Amikor nem tudod mit tegyél és tanácstalan vagy akkor segít az asztrológia. Fordúlj hozzám, segítek. Csak kattints!    *****    Részletes személyiség és sors analízis + 3 éves elõrejelzés, majd idõkorlát nélkül felteheted a kérdéseidet. Nézz be!!!!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, egyszer mindenkinek érdemes belenéznie. Ez csak intelligencia kérdése. Tedd meg Te is. Várlak    *****    Új kínálatunkban te is megtalálhatod legjobb eladó ingatlanok között a megfelelõt Debrecenben. Simonyi ingatlan Gportal    *****    Szeretnél egy jó receptet? Látogass el oldalamra, szeretettel várlak!    *****    Minõségi Homlokzati Hõszigetelés. Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését.