Imperial Guard Lap
Menü
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Dawn of war II
 
Történetek
 
Könyv ajánló
 
Szavaz
Lezárt szavazások
 
Szavaz
Milyen az oldal?

Rossz
Tartózkodom
Szavazás állása
Lezárt szavazások
 
Szavaz
Szerinted benne van e az oldal a legjobb 5 magyar w40k oldalban?

Igen
Nem
Tartózkodom
Szavazás állása
Lezárt szavazások
 
A négy Káosz Isten
Khorne



A Warhammer 40.000 kitalált univerzumában Khorne az egyik a négy nagy Káosz isten közül. Khorne a gyűlölet, háború, harag és gyilkolás Káosz istene s ezért visel olyan neveket, mint a Vér Istene, vagy a Koponyák Nagyura.

Khorne a háború könyörtelen istene, aki kívülről cselekedve keresi mások halálát, jobban kedveli a közelharcot, mint a tűzharcot s így teljesen szembenáll a hedonisztikus Slaneesh-el, aki kizárólag belülről cselekszik minduntalan keresve a kéjt minden cselekedetében és tapasztalatában. Egyáltalán nem bízik a varázslókban és boszorkányokban, akiket gyávának tart és ezért nagyon gyanúsnak tartja Tzeentch-et, bár nem esküdt ellenségek. Mindkét játékban ezek a kapcsolatrendszerek meghatározzák a Khornehoz hű sereg összetételét.

A leírások szerint hihetetlen izmos, állatfejű szörny, ami egy koponyákból álló hegy tetején ül a vértenger közepén. A koponyák Khorne hívők és áldozatokéi egyaránt, mivel Khorne-nak mindegy, hogy ki hal meg csak halált kíván. Mivel hatalmas mennyiségű haláleset, különösen gyilkosság fordul elő a galaxysban, úgy tartják, hogy Khorne a legerősebb a Káosz istenek közül. A vele kapcsolatba hozható tipikus színek a vörös, bronz és fekete, s ezek a színek jelennek meg démoni hordáin továbbá követői is átveszik általában.

Khorne kultusza

Halandók


Mint az észnélküli harag és gyilkolás istene, Khorne halandó követői mindkét világban szinte irányíthatatlan harcosok, akik különösen jó közelharcosok. Khorne követői egyenes harcmodort kedvelik, ráfutni közvetlenül az ellenségre, hogy kézitusába elegyedve győzhessék le azt.

A Warhammer 40.000-ben azt a Káosz Űrgárdistát, amelyik Khornet imádja Berzerkernek hívjuk. Legtöbbször a Világfalój Légióból jönnek, de nem kizárólag. Láncbaltát hordoznak ezek a felbőszített harcosok, mivel a balta Khorne kedvenc fegyvere, ám más közelharci, vagy közeltávi fegyvereket is használnak, mint a kard és pisztoly. Khorne kedvenc száma a nyolc, így a Berzerker és Khornei démon egységek nyolc főt tartalmaznak.

A Warhammer Fantasy Battle-ben Khorne bajnokai gyakra vörös és bronz öltözékben vannak és hatalmas baltákat használnak, ugyanakkor más fegyverek is megjelennek náluk, mint a kard és lándzsa. Khorne rúnája általában kirívóan jelenik meg vértjükön.
A három másik istennel ellentétben Khorne követői úgy mondják sosem építettek még templomot tiszteletére. Ehelyett a csatatéren imádják istenüket, magasztalják csatakiáltással: “Vért a Véristennek! Koponyát a Koponyatrónra!”. Ám a Lorn V-ön a Dawn of War: Winter Assaultban négy Khorne-nak szentségtelenített templom is megjelenik.

Démonok

Számos démon kifejezetten Khorne-hoz köthető és a Khorne-hoz hű erőkben is megjelenhetnek:
• Bloodletters (~Sebejtő) ronda, hajlott hátú, szarvas, humanoid démonok hasadt patákkal, s akik vérivó csatafejszéket cipelnek vagy olyan kardokat, melyeket Pokolpengéknek (Hellblades) nevezünk. Ezeket a kardokat a Koponyahegy lábánál kovácsolták. Démoni bronz páncélzatot viselnek és félelmetes őrjöngéssel lépnek be a csatába
• Flesh Hounds (~ Húskopók) vérengző kutyaféle szörnyetegek, arról hírdhedtek, hogy képesek felkutatni a kiválasztott prédájukat. Megbűvölt nyakörveket viselnek, amely erős védelmet nyújt a mágia és pszi befolyásolás ellen.
• Bloodthirsters (~Vérszomjazók) Khorne nagyobb démonjai. Az üsszes démon közül ők hasonlítanak a legjobban a nyugati sztereotíp démonokra, mint a Balrog (J.R.R. Tolkien Középfölde című regényéből) emberi testük van, hasított patájuk láb helyett, bőrös denevérszerű szárnyaik és szarvas kutyafejük vagy humanoid fejük van. Egyszerre használnak ostort és egy hatalmas kétkezes csatabaltát. Mint a háború istenének legnagyobb manifesztációja, a Vérszomjazó mindkét világban az egyik legerősebb harcos, ami a csatatéren fellelhető
• Juggernauts (Gyilkos erő – Visnu – hindu isten – egyik alakja nyomán): Erős négylábú lények, melyek élőfémből készültek és vérük csepfolyós tűz. Általában paripaként ajándékozza Khorne kedvezményezett bajnokainak.

Háborús Gépezetek

Számos kifejezetten Khorne-i csatagépezet jelent meg a Warhammer 40.000 Epic játékában. Néhányuk félig démon és félig gép.
• Brass Scorpion (~ Bronz Skorpió)
• Doom Blaster (~ Végzetfúvó)
• Blood Reaper (~ Vérkaszás)
• Death Dealer (~ Halálosztó)
• Khorne Lord of Battle (~ Khorne a csata nagyura)
• Cannon of Khorne (~ Khorne ágyúja)
• Cauldron of Blood (~ Vérkatlan)
• Tower of Skulls (~ Koponyatorony)
Egyéb
• Blood Slaughterer (~ Vérgyilkoló) - egy robot (kizárólag a Warhammer 40.000-ben)

Nurgle



A Warhammer Fantasy és a Warhammer 40.000 kitalált világában Nurgle egy a négy nagy káosz isten közül. Nurgle a járványok, romlás, reményvesztettség és pusztítás káosz istene. Befolyása természetének ellenére nagyfokú érdeklődést mutat az általa terjesztett kórságok áldozatai iránt (melyeket ő maga ajándékoknak nevez), kedélyesen törődik velük, mint egy szerető nagyapa. Ezért gyakran nevezik Nurgle Nagyapának (Grandfather Nurgle) vagy Nurgle Papának (Papa Nurgle) ahogy a Romlás Nagyurának is (Lord of Decay). Hatalmas dagadt humanoidnak ábrázolják, teste rothad a betegségektől, kelések és gyulladások borítják. Általában testét teljesen beborító zsongó légyréteg veszi körül.

Mint a négy káoszisten mindegyike, Nurgle is szemben áll egyik társával – ebben az esetben Tzeentchel, a változás és boszorkányság káoszistenével. Nurgle képviseli az univerzum rontó erejét, imádói pedig csak elkeseredettségükben követik, mert megfertőződtek a járványában. Tzeentch isten testesíti meg a fejlődést és a nagy tervek végrehajtását, s kinek követői azért imádják, mert remélik, hogy hatalmat vagy más jutalmat nyerhetnek. Az ellentétes kapcsolat hatással van az egyes istent imádó, felállított sereg természetére.

Nurgle Kultusza

Halandók


Mint a betegségek és elmúlás istene, Nurgle követőit is úgy ábrázolják, mint a kórságok elterjesztésében érdekelteket. Követői mindkét játékvilágban borzalmas betegségeket kapnak el, melyektől rothadó és duzzadt külsejük lesz. A Warhammer Fantasyban ettől félelmetes a megjelenésük s erősebb bajnokait olyan hatalmas ragályokkal fertőzi meg, mely immúnissá teszi őket a fájdalomra és sérülésre.

A Warhammer 40.000-ben Nurgle elsődleges követői a Halálgárdista Káosz Űrgárdista légió tagjai, ugyanakkor más légiók is szolgálják őt esetenként. Ahogy a Fantasy-béli megfelelőjük ezek a “JárványGárdisták” (Plague Marines) elkapják mesterük betegségeit, hogy tovább terjeszthessék a galaxisban. Ettől testük rothad, s sokkal nehezebb ártalmatlanítani őket, mivel érzéketlenekké válnak a fájdalomra és sérülésekre, és az elkötelezettebb bajnokok esetében kifejezetten a Nurgle Rothadása (Nurgle’s Rot) nevű betegség még a csatatéren is tud terjedni, így képes gyorsan harcképteleníteni ellenfeleit. Mivel Nurgle szentségtelen száma a hét a Warhammer 40.000 –ben, ezért a JárványGárdisták egységének létszáma héttel osztható.

Démonok

Sokféle Démon áll Nurgle követőinek rendelkezésére. A következőkben felsorolásra kerülnek rövid leírással az univerzumban betöltött szerepükről:

• Nurglings (~ Nurgleszerzet): Kicsi csintalan démonok, hasonlatosak Nurgle-re csak miniaturizált változatban. Általában nagy számban jelennek meg, áradatokat formálnak, melyek Nurglenek elhivatott seregeket kísérnek. Esetenként Nurgle igazán elkötelezett bajnokai Nurglingekkel fertőződnek meg, melyek tátongó sebekben laknak, vagy nyílásokban a bajnok testén. Ha a bajnokot támadás éri, ezek segítenek megvédeni “otthonukat”.
• Plaguebearers (~Járványhordók): Rothadó, elveszett lények, melyek körülbelül humanoid formájúak megjelenésben és nagyságban egy lángoló szemmel. A legyek állandóan zúgnak körülöttük, így sokkal nehezebb megtámadni őket. A számos általuk hordozott kórság szornyű hatással lehet a csatában. Úgy mondják, hogy ezek Nurgle Rothadásának elveszett áldozatai, s ez kiemelten szerepel a Warhammer játékrendszerében.
• Great Unclean Ones (~Nagy Tisztátalanok): Masszív, duzzadt betegséghordozók, romló húsuk kövér daganatoktól hasadozik. Általában nagy, rozsdás pengét visznek a harcba. Legtöbbször vezérként szerepelnek és a démonok atyjaként, mely utal Nurgle szeretetteljes, atyai természetére.

Tzeentch



A Warhammer 40.000 és a Warhammer Fantasy fiktív világában Tzeentch a négy nagy káoszisten egyike. Tzeentch a változás, boszorkányság, Machiavellista cselszövés és kényes manipuláció káoszistene, s így elnevezései között szerepel a “Sors változtatója” (Changer of Ways), “A Nagy Cselszövő” (Grand Schemer) és a “Boszorkányság Nagyura” (Lord of Sorcery). Mivel a változást testesíti meg, így nem csak egy alakja van, de a Warhammer Fantasyban állandóan színét váltó felhőbeburkolva jelenik meg.

Tzeentch az állandó változás, fejlődés és manipuláció megtestesítője így főellensége Nurgle, a romlás, járványok és pusztítás istene, aki mindaz ellen létezik, amit Tzeentch el szeretne érni. Kapcsolatuk mindkét játékban hatással van a felállított seregek összetételére legyen szó Tzeentch vagy Nurgle követőről. Khorne káosz isten is mélységesen bizalmatlan Tzeentchel szemben. Ugyanakkor a Warhammer 40.000: Codex Chaos Space Marines (Chambers et al, 2002) tanúlsága szerint Tzeentch rendelkezik a legnagyobb befolyással fajtája felett. Ha a káosz erői együtt vonulnak csatába szinte bizonyos, hogy Tzeentch hozta létre a rövid szövetséget bármely megfejthetetlen célt tűzött is ki maga elé.

Tzeentch Kultusza

Halandók


Tzeentch halandó követői nagy mértékben függnek a játéktól:

Warhammer 40,000

A Warhammer 40.000-ben Tzeentch követői legtöbbször az Ezerifjak Káosz Űrgárdistái és komoly problémákkal jár istenük abbéli szokása, hogy mutálja őket. Ahriman, egy hatalmas mágus, társai segítségével (és, mint később kiderült, Tzeentch áldásával) megidézte a “Rubric of Ahriman” átkot, ami drasztikus hatással volt Ezerifjakbeli társaira – a boszorkányok varázsereje megnövekedett, míg azok, akik nem voltak mágusok élő vértpáncélzatokká váltak s a Káosz Űrgárdisták lelke örökké csapdába esett bennük.

Tzeentch szentségtelen száma a kilenc, s ezért az Ezerifjak gyakran alakítanak ki kilencből, vagy a kilenc többszörösének számából álló egységeket a csatatéren. Az Ezerifjak Káosz Űrgárdisták gyakran viselnek sötétkék, arany és sárga színeket páncélzatukon.

Warhammer Fantasy

Tzeentch halandó követői a Warhammer Fantasy világában legtöbbször boszorkányok, mágusok, tudósok vagy más művel elitharcosok, akik nagyobb tudást és hatalmat áhítanak. Hatalmas mágusokká váltak követői, ám Tzeentch kedvelt szokása mutálni hűséges szolgáit, így legerősebb szolgáit nehéz elérni, mivel gyakran esztelen vadállatokká mutálódnak, viszont cserébe nagy hatalmat nyernek Tzeentch szolgálatában és hihetetlen erejű ellenféllé válnak, legyenek mágusok vagy nagy harcosok.

Démonok

A következő lista tartalmazza Tzeentch legszélesebb körben ismert démonjait és rövid leírásukat. Tzeentch démonjai általában madárszerű természetűek, vagy a felismerhetetlenségig mutálódtak.

• Horrorok: a legbúrjánzóbb démonok, örökké-változó hústömeg, végtagok és tűzokádó szájszerű képződmények. A Horrorok mindkét játékban képesek mágikus hatalmukat ellenségükre zúdítani, de ennek természete különbözik a két univerzumban
• Flamers (~Lánghányók): Kissé erősebbek és számos tátongó gyomrukból perzselő lángokat termelnek, ezekről kapták egyszerű megnevezésüket. Gyakran harcolnak Horrorok mellett, s mint a Horrorok, képesek hatalmukat energiarobbanások formájában ellenségükre irányítani.
• Screamers (~Sikítók): Rájához hasonló repülő teremtmények. A csatában lebuknak ellenségükre szétvágva őket éles agyaraikkal. Támadásuk után gyakran elmenekülnek mielőtt ellenfelük visszacsaphatna.
• Lords of Change (~A változás nagyurai): Tzeentch leghatalmasabb démonjai, általában nagy madárszerű szárnyú démonok kiterjedt tudással és erős mágikus hatalommal. Kétlábú, szárnyas lények, kígyószerű nyakkal és madárfejjel. Gyakran sokszínűek, különösen a szárnyaikon.
• Discs of Tzeentch (~Tzeentch korongjai): Korongszerű egyvelege varázslatnak, fémnek, démonnak és gyakran szállítják a halandó bajnokokat. Képesek rárontani a közeli ellenségre rövidtávú villámokat használva, vagy mágikus csápokat idézve a támadáshoz.

Slaanesh



A Warhammer 40.000 és a Warhammer Fantasy kitalált világában Slaanesh egy a négy nagy káoszisten közül. Slaanesh mind a Warhammer 40.000-ben, mind a Warhammer Fatasyban a legfiatalabb a négyek közül. A túlzás, hedonizmus, büszkeség és öntömjénezés istene és úgy is ismerik, mint Sötét Herceget vagy A Túlzás Hercegét.

Az írások szerint Slaanesh sok formát vehet fel, lehet férfi, nő vagy éppen hermafrodita vagy androgün. Sok esetben természetellenesen szép és ellenállhatatlan az őt látó halandók számára. Slaanesh-ről legtöbbször férfiként beszélnek, kivéve a Warhammer 40.000-ben az Eldar faj, amely Slaanesh-t nőnek tartja és írásaikban “Ő, ki szomjazik”-ként (She Who Thirsts ~ nőnemű személyes névmással) vagy “A Nagy Ellenség”-ként tesznek említést róla.

Slaanesh szembenáll Khorne Káosz Istennel. Slaanesh belülről cselekszik, s közben minden egyes tettét és tevékenységét élvezi – még mások gyilkolását vagy kínzását is; Khorne ezzel szemben kívülről cselekszik, érzések nélkül gyilkol annyi ellenfelet, amennyit csak képes. Khorne gyűlöli Slaanesh-t dekadenciájáért, míg Slaanesh Khorne-t bárdolatlannak és oktondinak tartja. Kapcsolatuk mindkét játékban hatással van a felállított seregek természetére.

Slaanesh kultusza

Halandók


Slaanesh követői minden tettükben a gyönyört keresik és gyorsan hozzászoknak a földi dolgokhoz, mint a hangok és a színek, így gyakran viselnek rikító, világosan színezett vértet, vagy extravagánsan dekorált ruhát. A Warhammer Fantasy világában Slaanesh imádió hírhettek arról, hogy nem ismernek félelmet, hiszen a csatavesztés számukra csak egy újabb élvezendő élmény.
A Warhammer 40.000-ben a Császár Gyermekei Káosz Űrgárdista légió szolgálja, de mások is állnak szolgálatában. A Slaanesh imádó Káosz Űrgárdisták gyakran visznek a csatatérre különös hangfegyvereket, ezért ezeket a harcosokat gyakran Zajgárdistáknak hívják. Azok a Káosz Űrgárdisták, akik imádják Slaanesh-t képesek velőtrázó sikolyt hallatni, mely megzavarja ellenségeiket, így nyervén előnyt a csatában.

Slaanesh természeténél fogva hihetetlenül csábító, s ezért nagyon fontos szerepet tölt be mindkét világ háttértörténetében.

• A Warhammer Fantasy-ban Slaanesh kultusza járult hozzá a Magas Tündék (~ High Elves) korrumpálásához, akik így Sötét Tündék lettek (~ Dark Elves). A legtöbb Sötét Tünde nem imádja Slaanest, ugyanakkor Morathi, Malekith Boszorkány Király (~ Witch King Malekith) anyját, Slaanesh Kultusza rabolta el Úgy mondják, hogy korrumpálódott rabsága alatt és romlása valószínűleg átterjedt fiára is. Morathi még mindig a Kultusz élén áll, mely fennmaradt a Sötét Tündék körében és részt vett a 2004-ben zajlott “Káosz Vihara” (~ Storm of Chaos) hadjáratban

• A Warhammer 40.000-ben Slaanesh születése majdnem teljesen megsemmisítette az Elda fajt és ez vezetett az Impérium felemelkedéséhez. Ezt a tragikus eseményt nevezzük az Elda Bukásának (Fall of the Eldar). A túlélő Elda csoportok még mindig rettegésben élnek Slaanesh miatt, akinek minden vágya befejezni munkáját, elpusztítani a fajukat. Az Elda túlélőkkel történt események legnagyobb részben ettől a kapcsolattól függnek.

Démonok

A következő démonok állnak Slaanesh seregeinek rendelkezésére, rövid leírással:

• Démonlányok (~Daemonettes): nőies kinézetű szerzetek, csábító testtel, mellyel erős kontrasztban állnak groteszk karmaik. Villámgyorsak és veszélyes ellenfelek kézitusában.
• A Titkok Őrzői (~ Keepers of Secrets): Slaanesh legnagyobb démonjai, hatalmas és erős teremtmények, akiknek már a jelenlétük is képes a legerősebb harcosokat térdrekényszeríteni gyötrő extázisban. Általában négy karjuk van, kettő emberszerű és kettő rákszerű ollós végű. Egy Titkok Őrzője kivételesen érős ellenfél közelharcban.
• Slaanesh Paripái (~Steeds of Slaanesh): Kétlábú, simabőrű teremtmények kapaszkodó nyelvvel, nagyjából hasonlítanak a vizicsikóra. Húsos csúcsú fejükön hosszú kürtszerű pofa van, melyben benne van kapaszkodó, mérgezett nyelvük.
• Lovas Démonlányok (~Mounted Daemonettes): Olyan Démonlányok, melyek Slaanesh Paripáit ülik meg.
 
Stats
Indulás: 2006-11-01
 
Fórum
 
Fajok
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
egyéb szervezet
 
 
Szavaz
Szavaz a legjobb Ordo intézményre

Ordo Hereticus
Ordo Xenos
Ordo Malleus
Szavazás állása
Lezárt szavazások
 
Szavaz
Szerinted kik a Birodalmom legnagyobb ellenségei?

Káosz Kultisták
Tauk
Eldák
Nekronok
Tiranidák
Sötét Eldák
Káoszhű Űrgárdisták
Káosz Démonok
Egyéb idegen lények
Szavazás állása
Lezárt szavazások
 

Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?    *****    A szörnyek miért csak éjjel bújnak elõ? Az ártatlan külsõ mögött is lapulhat valami rémes? - fórumos szerepjáték    *****    Ünnepeld a magyar költészet napját a Mesetárban! Boldog születésnapot, magyar vers!    *****    Amikor nem tudod mit tegyél és tanácstalan vagy akkor segít az asztrológia. Fordúlj hozzám, segítek. Csak kattints!    *****    Részletes személyiség és sors analízis + 3 éves elõrejelzés, majd idõkorlát nélkül felteheted a kérdéseidet. Nézz be!!!!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, egyszer mindenkinek érdemes belenéznie. Ez csak intelligencia kérdése. Tedd meg Te is. Várlak    *****    Új kínálatunkban te is megtalálhatod legjobb eladó ingatlanok között a megfelelõt Debrecenben. Simonyi ingatlan Gportal    *****    Szeretnél egy jó receptet? Látogass el oldalamra, szeretettel várlak!